Oekonomiskt!

Albin är inne på sin 2:a inskolningsvecka och det går jättebra! Men det är väldigt oekonomiskt för mig (oss), det är lätt att shoppa utan barn och det är lätt att det blir dyrt. Har jag barnen med mig handlar jag snabbt det jag behöver och går inga senvägar...I går sprang jag förbi Åhlens, de har halva reapriset...Vi behöver en ny vardagsrumsmatta, det var någon som tog av sig blöjan och gjorde nr 2 på den gamla. Jag ansåg att det inte skulle vara värt bekymret m kemtvätt på den, då det helt plötsligt var fel färg på den och jag ville ha en ny.

Sprang på en då på Åhlens, kostat 499kr och jag betalade hela 112,50 för den! FYND. Hittade även söta krokar till Abbes rum, de ska ev. få sig en omgång med sprayburken-den vita! Sen måste jag hitta en bra text till den lilla rutan...




Krokarna gick loss för hela 11,50 pix, älska rean!

Idag var jag in på Rusta, hittade förvaringslådor i fuskläder som jag trodde skulle bli bra på garderoberna i sovrummet! Köpte en för att kolla, jag hade så rätt. Det blir kanon!

Synd bara att de kostar 149 kr styck, vi behöver 6 stycken! He e ba å köp!

Nu blir det lunch innan jag ska hämta barnen!

Tjing/Å.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0