I morgon...

...smäller det! Jag börjar arbeta igen efter 7 månaders ledighet, det känns både roligt och lite spännande. Hur ska vi "rodda" ihop allt med arbeten i skift, hämtning o lämning från förskolan (vilket inte ät helt lätt då man har en lång bit dit), middag o tvätt av kläder. Sen vill man ju hinna umgås, prata och träna och göra allt annat kul. Vi får väl se hur det blir. Albin har kommit in i gruppen jättebra och han har fantastiska fröknar som båda är pedagogiska och mysiga.

Helgen har gått jättefort, i fredags var vi bjudna till Veronika och Daniel Näslund. Deras yngsta dotter Lili och Alva går på samma dagis, och de åker även skridskor tillsammans på Kempis på söndagar. Vi fick Tacos och det var jättetrevligt. Fick dricka ett vin som var helt nytt för mig, Opal Springs, klicka på länken så kommer du till Bolagets hemsida för just detta vin. Rött och inte alls så där tungt som det kan kännas. Var tvungen att åka in på Systembolaget på lördagen för att införskaffa detta. Jag fick visa leg...lycka!!

Sedan åkte vi Till Tomas föräldrar, Barbro fyllde år i fredags så vi firade henne igår. Där fick vi oxå ...Tacos. Favorit i repris för Alva som älskar det! På kvällen slappade T och jag, vi hyrde film via en helt ny sida för mig, Headweb. Hur smidigt som helst, vi betalade med sms. Vi såg Sommaren med Göran, jag trodde att den skulle vara myyyycket bättre. Men visst skrattade jag.




Sillviken i fredags, kallt och soligt!

Vi ses/Åsa.

Kommentarer
Postat av: Anna Hallin

Lycka till på jobbet:) Du kommer att ha "dridtkul"!!! Kram

2010-01-31 @ 23:25:19
Postat av: Jajisses

Tack för titten hos mig, kul att du vill vara med och fira.

Härlig blog du har , med mycket fint.

Kram Nilla

2010-02-03 @ 16:05:43
URL: http://jajisses.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0