I´m back...

...en stund kanske. Har svårt att få tiden att räcka till igen, men har en hel del att visa. Har gjort en del Layouts och kort, ska fota och visa.

Annars så inskolar vi Albin på Trollskogens förskola och jag börjar snart att arbeta igen, 1 februari är det slut på lugnet på jobbet-för då är jag där igen och drar en massa jättesjuka till vår avdelning. Det är märkligt hur vissa ofta har det lugnt, medans andra får slita sitt hår...

Håller även på att ändra utseendet på bloggen så det kan bli lite tokigt ibland. Som nu är den blå och min Header som jag jobbat så in i norden med-den försvann...Ja,ja ska se om tiden och orken räcker till för det ikväll...

So long/Å.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså det är märkligt det där...jag har oftast väldigt lugnt på mina arbetspass.....

2010-01-20 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0