High Coast Scrap.

I vår har jag valt att inte (med sorg i hjärtat) vara med på AnnaKarins lera på Bruksgodset, jag inser att tiden för det inte kommer att räcka till. Men den kreativa ådran måste ju få sitt utlopp någonstans. Så jag gick med i föreningen High Coast Scrap, de ses 1:a tisdagen varje månad på Ängetskolan för att pyssla. Jag tänkte att då finns ju möjligheten iallafall till att göra något. Min trevliga arbetskamrat o kollega Monica är med där oxå, så det är ju lite kul.

12 Januari var den första träffen, så jag fick lite blodad tand...och gjorde 3 LO´s. En har jag lyckats fota för Scraphusets tävling, så jag lägger upp den här oxå.



Det är Abbes hand som jag fotat med min Nikon d60, macroinställning. Jag älskar detta kort.

/Åsa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är en LO?

2010-01-20 @ 20:58:37
Postat av: Åsa Lind.

Det är en LayOut, som du ser i inlägget!

2010-01-21 @ 07:43:52
Postat av: Marie/Mison

Kul att du kommit igång! Ser fram emot att kanske träffa dig i Ö-vik i mars då?!

2010-01-21 @ 16:39:08
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com
Postat av: Linda

Jättefin Åsa! Förstår att du älskar det kortet! Jag ser en stor Canvasförstorning framför mig...

2010-01-22 @ 18:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0