Jag fattar ingenting!

Jag skickade ju in mitt bidrag till Scraphusets tävling för januari, det var Layouten med Abbes hand! JAG vann! Helt sjukt kul, nu vill jag bara skapa mer o mer o mer...synd bara att tiden inte räcker till. Vinsten kan hämtas ut på Lajbans och är värd 300 kronor. Jag är sååå nyfiken. Jag har fått blodad tand och vill bara delta i fler tävlingar, så jag sökte på Scrappiz hemsida och det finns HUUUUR mycket som helst! Jag har ju inte följt utvecklingen senaste 2-3 åren, men det har bokstavligen exploderat denna hobby. Kul är det!

Scraphusets hemsida kan ni se vad de har skrivit om mitt bidrag, fiiint!

I kväll höll jag på att surfa runt och hamnade på en sida som heter The 80´s me, tjejen som har sidan gör de mest fantastiska Freebies, som man får ladda ner gratis!!! Kolla in hennes sida genom att klicka på länken.

Annars så började jag ju arbeta på måndag morgon 06.45, skulle ha en "framför datorn dag" för att få lite koll på journalhanteringen som nu är på data via System Cross, men hur det föll sig så hamnade jag i allt möjligt annat...Hjärtstopp bla, men det gick bra! I går hade jag hela dagen planerad innan jag skulle gå på passet kl 14.30, men tji fick jag då Alva hade 38.5 i temp och jätteont i halsen. Hon är fortfarande jättehängig, jag har därför VABat idag(T var hemma igår). Abbe var till dagis i dag, han "äger" stället och stormtrivs! I morgon har vi en ledig dag, och på fredag går jag på ett nattpass. Hoppas att Alva piggar på sig för vi har ju biljetter till Melo på lördagkväll och hon kommer att bli besviken om hon inte får gå...

Sov gott/Å.

Kommentarer
Postat av: Cecilia T

Grattis... :)

2010-02-03 @ 21:39:30
Postat av: Anna Hallin

Grattis än en gång:) Håller tummarna för att Alva kryar på sig så pass att ni kan gå! Tror att det kan bli riktigt bra!

2010-02-04 @ 08:04:15
URL: http://annahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0