Skridskoskola på Kempis och Besök på Barnmottagningen.



I går var det dax för skridskoskola igen, varje söndag kl. 17-17.50 är det. Alva tycker att det är toppen och vågar mer och mer för varje gång. Hon är lik mig och är lite rädd för allt som KAN göra ont. För det gör ju rackarns ont att landa med baken på isen. Jag trodde att det var igår som det skulle vara föräldramöte, men det var först nästa söndag. Jag kunde pusta ut...för de vill väl säkert att man ska sy något eller så...eller vad tror ni???

Tror faktiskt att Alva saknar sin Milla på dessa träningar, vet ialla fall att jag saknar Maria...


Måste bara visa denna underbara bild från den 20/10 på eftermiddagen nere vid bryggan. Helt vindstilla!!! Jag säger som Tomas: "Bor vi här?"




I morse var Abbe och jag på Barn (Alva var hos farmor), vi hade tid 09.00, fick träffa dr. Muhammed Dahir Dira kl. 09.15 som undersökte honom. Han ordinerade prover som skulle tas venöst, Fick emlan kl.10.00 och proverna togs (på 1:a sticket) kl.11.10.  Snacka om delay, det tog 20 minuter för dem att få dit emlan, tur att hon var skicklig på att sticka. ABBE  VAR LESS!!! Men han gjorde det bra. Vi kom därifrån vi 11.30 och hade med oss Lactulos och en starkare kortisonkräm. Vi ska prova att ge Lactulos i 3 veckor, för att sedan börja utesluta vissa maträtter i turordning. Kan säga att det räckte med 5ml Lactulos, sedan var det igång och han har ätit som en häst till middag. Framtiden får utvisa...

Sov gott/Å.

Kommentarer
Postat av: Maria

Och vi saknar er!!

KRAM!

2009-10-27 @ 08:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0