Nu är träden puts väck...



Våra grannar Gustafsson nedanför har ju haft en enorm kärlek till sina stora höga björkar som mer och mer störde vår utsikt, men nu för ett par veckor sedan så tog de ned dem. Lycka!!!

Så här såg det ut innan de tog ned dem:




Tyvärr har jag ingen bra efterbild, men ni kan ju tänka er...


Idag har vi varit på stan efter många om och men. Vi fixade ett galler till Alvas hjälm, tyvärr så fattades det ju naturligtvis skruvar till det då vi kom hem fem i 4, så det blir skridskoskola imorgon utan galler. Var oxå en sväng på Polaren och gjorde av med pengar på ullunderställ, fuskpolo och vantar. Ett par vinterskor blev det oxå till Alva, hon har stora fötter den tjejen, storlek 28. En Latte på Barista innan Coop och hemfärd. Väl hemma tinade vi kyckling och gjorde en toppensupersmaskig Kycklinggryta med mango (receptet fanns i senaste MedMera) och till efterrätt blev det kladdkaka och hallon. Abbe har ätit över förväntan idag, smaskade tom på kycklingen. Efter allt detta bakade Alva och jag goda kakor. Nu sitter jag här och bloggar men eg. skulle jag skriva ut kort till pappas julklapp, men vissa färger i skrivaren tog helt plötsligt slut. Synd...

Nej, nu ska jag gå och kramas med Tomas.

Sov Gott/Åsa.


Kommentarer
Postat av: Anna Hallin

Ni bor fantastiskt fint!!

Är det gallertvång då det bara är skridskoskola? Trodde bara att det var det då man hade puck och klubba, men det skyddar ju mot annat oxå. Hönsmamma som jag är så hoppas jag hon har halskydd, skridskoskenor är vassa...

2009-10-26 @ 22:49:15
URL: http://annahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0