Matvägran och sömnbrist.

Det går inte så bra för mig med min blogg, kan det vara sömnbristen som ger brist på energi??? Nu har Abbe även slutat att äta bra. Han har bara ätit 1 dl hälsofil och en clementin från igår kväll till idag och nu är klockan 13.07. Fick honom äntligen att sova lunch kl. 12.10. Innan har han varit vaken nästan hela natten och kl. 04.30 fick jag nog o gav honom en Alvedonsupp, han gillar inte att få något i svansen...blir sur. Efter det så somnade han om, om det var effekt av Alvedon eller bara utmattning är svårt att veta. Jag har faktiskt fått en tid på VDC kl. 15.15 för att få prata med en doktor om detta, känns som att jag inte vet vad jag ska göra längre...Suck.

Helt otroligt att min Europenaros blommar i minusgrader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0