Höstlov.



Eftersom Alva har fri förskola och följer läsåret så har hon lov från dagis i veckan. Vi försöker hitta på myspys. I dag på fm pysslade hon, ett eget påkommet koncept...hon gör datorer i papper. Hon är kreativ min flicka. Samtidigt satt jag och målade mig vid köksbordet och la på min "must have eyeliner" då Abbe tyckte att han oxå behövde det, inför vår stundande stadsresa. Så här snygg blev han:



Efter lunch med ugnspannkaka drog vi till stan o parkerade på 3:e planet i Paradisgaraget (så mycket folk var det på stan). Vi gick till bibblo, där jag tyckte ALLA hostade o nös, inte min grej. Alva spelade på datorn och Abbe o jag försökte läsa bok. Sedan gick jag till Tandis o spolade runt min onda visdomstand, det känns bättre nu. Ska dra den då lusten faller på. Undra när det blir...

Efter det blev det middag hos mamma o pappa för att sedan åka hem i mörkret. Nu ska vi natta ungarna...hoppas jag.

I morgon kväll är det äntligen Bruksgodset igen...ska ta med kameran denna gång. Längtar!!!

Sköt om Er/Å.

Kommentarer
Postat av: Mia

Gullproppen!!!

2009-10-29 @ 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0