Mjölkkanna av AnnaKarin Rask-Nygren

Nu har jag den hemma...äntligen...







Det är väldigt svårt att få en rättvis bild av den i detta gråmulna väder...

Jag skulle ju ta kameran med idag då vi åkte dit, men med 2 ungar så är det lätt att glömma.

Men vi ska ju dit på Adventsmys på Onsdag kl. 19.00 (REKOMMENDERAS), så då ska jag ta lite mer bilder, det finns så mycket fint!

Hade tänkt visa mina vita GodJul skålar, men de kommer inte till rättvisa i detta inlägg, kannan är bara för fin!

Ikväll blir det fest med jobbet på Vikegården, Etiopisk afton med allt vad det innebär, stackars min mage.

So long/Åsa.

Kommentarer
Postat av: Linda Edman

Oj, sååå fin! Men jag VILL se dina skålar! Är så nyfiken! Kram på dig!

2009-11-19 @ 15:28:14
Postat av: Anna

Vill oxå se dina skålar och så vill jag på adventsmys:(

2009-11-19 @ 16:19:40
Postat av: Maria

Mycket fin!!

Men jag tror på dina skålar oxå :)

Adventsmys lät inte fel, jag och M kanske kan hänga på om vi inte flyttar för fullt?!

2009-11-19 @ 23:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0