Halloween...

...gick omärkt förbi. Men vi har haft en toppenbra helg. I går skulle vi ju göra en tur till Bjästa och Nävertjäl, men vi struntade i det efter att ha läst av barnens sinnestillstånd lite...Alva var såååå trött o ville bara mysa. Abbe han är nöjd med att strutta omkring hemma, så Tomas han isolerade på nya loftet och jag försökte städa nere. Seadn åkte vi till mamma och pappa, vi fick 3 rätters middag. Det var supergott, mätta och nöjda åkte vi hem vid 19-tiden. Barnen la sig i tid och Tomas och jag spelede Buzz Svenska Genier...JAG vann...

I morse vaknade vi tidigt som vanligt, Alva sa kl. 08.30 att "Mamma, jag tänkte att vi skulle baka muffins med glasyr", så vi gjorde det samtidigt som vi gjorde en deg till "Sirapsbröd"...



Efter detta åkte Alva och Tomas till Billsta och ställde in båten hos Perran för vinterförvaring. Jag krattade löv medans Abbe sov sött ute i vagnen. Det var så skönt i solen. Sedan bar det av till skridskoskola igen, veckorna rusar iväg.

Nästa inlägg kommer att handla om en FÅGELMATARE som är sååå snygg att jag kommer nog att köpa den.



Nu är det bäst att gå o sova innan Abbe vaknar....och du som läser...lämna gärna en liten kommentar, jag ser att det är folk som läser men inte vilka ;)...







Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka snygga muffinsar, hoppas de var lika goda:) Blir nyfiken på fågelmataren...jag har rätt fina som jag köpt från pandakatalogen...Kram

2009-11-01 @ 21:02:42
Postat av: marie kronström

vilken fin sida du har!kul att läsa när man

har en stund över.Skulle vara skoj att ses nån gång !ha en bra helg!!!

2009-11-06 @ 15:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0