Alvas prylhylla.

Hittade i en blogg en tjej som fixade prylhyllorna vi hade då vi var små och samlade på glasfigurer mm...Fick för mig att fixa en till Alva. Pappa hittade en på vinden hemma och var jättesnäll och målade den till mig. Jag hinner ju aldrig allt som jag får för mig...Sen drog jag in på Lajbans o Scraphuset, hittade jättefina papper från Bo-Bunnies design.





Jag är nöjd, hoppas bara att Alva vill ha den...vilket jag tror att hon vill. Det var så kul att hinna pyssla lite.

/Åsa.

Kommentarer
Postat av: Anna Hallin

Fiiiiin! Duktig du är:)

2009-11-27 @ 22:44:09
Postat av: Linda Edman

Skitfin Åsa! Förstår att du är nöjd!

2009-11-28 @ 16:25:22
Postat av: Anna molin

Hej Åsa. Hittade precis till din blogg. Superfin hylla. Jag känner igen fenomenet får många idéer men för lite tid:). Vad underbart fint ni bor, extra mysigt så här i advent. Ha det så gott, Kram anna

2009-11-29 @ 10:23:57
Postat av: Sophia

Blev tipsad om din blogg och jag gillar verkligen din prylhylla! Smart och snygg!!

2009-11-29 @ 19:35:02
Postat av: HelenaN

Men så vackert det blev, Åsa! Det är så himla fina papper de där! kram

2009-12-01 @ 10:47:02
URL: http://www.helenas-web.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0