Julkort 2009.

I måndags var jag och Linda Edman på Lajbans i stan för att göra lite julkort. 3 timmar var föööör kort tid, men det fick inspirationen att flöda. Det har varit lite torka på den fronten ett tag...

Helena N som jobbar där, tidigare ägare av Scraphuset, är min gamla "fröken". Hon höll i min första Scrapbookingkurs och så även denna.

Det här är årets varianter av mina julkort:







Tack Helena för inspirationen. Nu hoppas jag att mitt bläck till skrivaren kommer i morgon...annars blir det tight att få iväg julkorten som planerat den 16/12.

/Åsa.

Kommentarer
Postat av: HelenaN

Men så fina julkorten är, Åsa! Så roligt att få träffa er igen o se er pyssla kram

Fröken HelenaN

2009-12-14 @ 21:24:52
URL: http://www.helenas-web.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0