I helgen...

..sov Alva över hos Helena för första gången. Det gick hur bra som helst. Alva har ju aldrig sovit ut till 09.00 hemma, men där gick det minsann. Lördagen inleddes med mitt letande efter passande adventsljusstakar till vardagsrumsfönstren, vi hittade hos Clas. Han har mycket han...

Sedan åkte vi till Maria, Johan, Milla o Mandus i Forsån. De håller på att bygga ut...i stora mått...Det blir så bra.  Vi käkade mat från Matcompaniet och drack Blossas Lingonglögg...mycket godare än vanlig glögg. Inte lika söt.



Mycket svårt att få alla barnen i ordning för en bild...



Svårt att få med de vuxna oxå...

Badrummet:


Det ser ut som att man är på hotell...mycket snyggt!!!

Idag har vi varit till Bruksgodset och gjort oss oskyldiga, köpte en liten vit sak som ni får se sedan.

/Åsa.



Kommentarer
Postat av: Annelie

Å vilken fin blogg du har! Jag har redan läst igenom alltihopa.

Barnen är hur fina som hellst. Jag bara älskade dina keramikgranar. Tar du beställningar?



Nu måste jag jobba.



Kram och slösa mycket kärlek på familjen.



/A

2009-12-04 @ 13:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0